تولید تجهیزات استیل آشپرخانه صنعتی استیل من

تولید تجهیزات استیل آشپرخانه صنعتی استیل من

تجهیزات استیل آشپزخانه تجهیزات آشپزخانه تجهیزات استیل صنعتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی تجهیزات استیل صنعتی آشپزخانه تجهیزات رستوران تجهیزات هتل تجهیزات فست فود تجهیزات ساندویچی تجهیزات استیل فست فود
تولید تجهیزات استیل آشپرخانه صنعتی استیل من

تولید تجهیزات استیل آشپرخانه صنعتی استیل من

تجهیزات استیل آشپزخانه تجهیزات آشپزخانه تجهیزات استیل صنعتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی تجهیزات استیل صنعتی آشپزخانه تجهیزات رستوران تجهیزات هتل تجهیزات فست فود تجهیزات ساندویچی تجهیزات استیل فست فود

سرخ کن تک لگن ایستاده

سرخ کن تک لگن ایستاده
موارد استفاده از سرخ کن تک لگن رستوران فست فود و کافی شاپ است.
- جنس سرخ کن تماما استیل - ارتفاع 90 سانتی متر - دارای پایه قابل تنظیم ارتفاع برای تراز کردن - پایه پروفیل استیل - قابل استفاده با گاز شهری و گاز کسپول
برای هر لگن یک عدد توری با دسته نسوز قرار داده می شود که مواد غذایی جهت سرخ شدن مانند فلافل و سیب زمینی در این محفظه توری قرار می گیرد.
سرخ کن دو لگنه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من بوده که به صورت پایه دار و رو میزی قابل تولید است.
قیمت سرخ کن تک لگن با یک لگن بنماری و یک سبد توری محاسبه می شود
سرخ های طرح دین به سرخ کن های مبله نیز شناخته می شوند. که به صورت خودکار دمای روغن را ثابت نگه می دارند
*** ارسال به سراسر کشور *** *** مشاوره رایگان *** *** تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی استیل من *** برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و نیز اطلاع از قیمت ها لطفا با کارشناس فروش تماس بگیرید. کارشناس :  09937111899
بهترین قیمت سرخ کن رستوران, فروش سرخ کن تک لگن گازی, ساخت سرخکن تک لگن صنعتی, بهترین قیمت عمده سرخ کن ایرانی, تولید کننده سرخ کن صنعتی, ساخت سرخکن تک لگن استیل من, تولید کننده سرخ کن رستوران, تولیدی سیب زمینی سرخ کن رستورانی, کمترین قیمت سرخ کن تک لگن کوچک, قیمت سرخ کن تک لگن صنعتی, تولیدی سرخ کن تک لگن برای ساندویچ, نمایندگی سرخ کن فلافل, کمترین قیمت سرخ کن صنعتی, فروش سرخ کن گازی, نمایندگی سرخکن, تولید کننده سرخ کن بدون روغن فیلیپس, سرخ کن دیوار, تولیدی سرخ کن تک لگن صنعتی, خرید عمده سرخ کن ایرانی, قیمت بهترین سرخ کن ایرانی, خرید تجهیزات پخت صنعتی, فروش سرخ کن 1 کیلوگرمی, بهترین قیمت سرخ کن سیب زمینی, خرید سرخ کن طرح دین ایرانی, بهترین قیمت سرخ کن دیوار, خرید سرخکن تک لگن استیل من, نمایندگی سرخ کن کنتاکی, ساخت سرخ کن تک لگن پیاز, بهترین قیمت سرخ کن صنعتی استیل من, قیمت سرخ کن تک لگن صنعتی, تولیدی سرخکن رومیزی, سرخکن صنعتی تک لگن, سرخکن تک لگن استیل من, ساخت سرخ کن 1 کیلوگرمی, تولید کننده سرخ کن تک لگن رستوران, خرید سرخ کن کنتاکی, فروش دستگاه سرخ کن آشپزخانه صنعتی, کمترین قیمت سرخکن تک لگن استیل من, ساخت سرخ کن تک لگن استیل من, سرخ کن تک لگن استیل من, نمایندگی سرخ کن تک لگن گازی, تولیدی سرخ کن تک لگن گازی استیل من, قیمت سرخ کن رستوران, کمترین قیمت سرخ کن تک لگن صنعتی, کمترین قیمت دستگاه سرخ کن رستورانی, نمایندگی بهترین سرخ کن ایرانی, فروش سرخ کن برقی, قیمت سرخکن صنعتی, سرخ کن صنعتی, تولید کننده سرخ کن دیوار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد